Abiinfo

KKK – Korduma kippuvad küsimused

Nõuded arvutile ja interneti ühendusele

1. Ülekandel ei ole pilti või playerit ei kuvata.
Kontrolli, et kasutaksid kindlasti viimast versiooni oma veeblehitsejast ehk et kõik uuendused oleksid tehtud ja taaskäivita veebilehitseja.

2. Ülekandel ei ole heli.
Kontrolli arvuti hääleseadeid ja helitugevust.

3. Ülekande pilt või heli on katkendlik.
Interneti ühenduse kiirus peab olema minimaalselt 1,5Mbps, soovitatavalt 2Mbps. HD ülekande vaatamiseks minimaalselt 3,5Mbps, soovitatavalt 5Mbps. Lisaks vaata tehnilised nõuded arvutile.

4. Playeri stream katkeb.
Proovi player uuesti käivitada. Juhul kui player uuesti tööle ei hakka taaskäivita veebilehitseja ning ava rakendus uuesti. Kui tõrge ei kao siis taaskäivita oma arvuti.

Probleemid MIND Pay Per View (PPV) rakendusega

1. Ei saa sisse logida.
Kontrolli kas sisestatud kood on õige. Veendu, et sisestatud kood on sama, mis SMS-iga saadetud.

2. Ei saa uuesti sisse logida PPV koodiga.
Taaskäivita oma veebilehitseja ning ava rakendus uuesti. Kui tõrge ei kao siis taaskäivita oma arvuti.

3. Ei ole saanud SMS-ile vastust.
Kontrolli kas saatsid SMS-i õigele numbrile ja korrektse märgusõnaga. SMS vastuse saamiseks võib kuluda mõned minutid juhul kui süsteem on ülekoormatud.

Tehnilised nõuded arvutile MIND Playeri kasutamiseks

Windows
· Microsoft® Windows® 7 SP1, Microsoft® Windows® 8, Microsoft® Windows® 10 
· Microsoft EDGE (latest), Mozilla Firefox (latest), Google Chrome (latest), Opera 11 (latest)

Mac OS
· Mac OS X Sierra, Mac OS X High Sierra
· Safari (latest), Mozilla Firefox (latest), Google Chrome (latest), Opera (latest)

Linux
· Mozilla Firefox (latest), Opera (latest), Google Chrome (latest)

Android
· Android™ 5.x, 6.x, 7.x, 8.x
· Google Chrome (latest)

Kui esineb probleeme, millele Te siit vastust ei leia siis võtke ühendust e-posti teel: support@mind.ee.